Καλή Ανάσταση και Καλό Πάσχα σε όλους.!

 

Καλημέρα… Καλή Ανάσταση και Καλό Πάσχα.!

Είμαστε στην Εβδομάδα των Παθών και πορευόμαστε με προς την ΑΝΑΣΤΑΣΗ με  Νηστεία, Μετάνοια,  αγάπη και Συγχώρεση. Ευχές για Καλό Πάσχα σε όλους με υγεία.!!!

READ  Η Αγία και Μεγάλη Εβδομάδα: Πορεία προς την Ανάσταση

 

 

 

Σας εύχομαι  Καλή Ανάσταση και Καλό Πάσχα!  Καλημέρα.!

READ  Τι δεν κάνουμε ποτέ την Μεγάλη Παρασκευή

 

 

 

 

 

 

 

 

Αφήστε μια απάντηση